Pages

Friday, April 30, 2010

雙連車位與無人診所

利世民, 蘋果日報 ( 財經要聞, B13 2010. 04. 30)

世民遇到了兩件奇事:一架車,佔兩個位;一個商場,許多醫務所,但通通沒有人應診。

話說,昨日快到中午的時候,世民見沒有約人午餐,便打電話給孫柏文:「可有約人?有無興趣去黃大仙領匯商場食漢堡包?」記得以前在Ann Arbor,我們大件頭的都愛拿着Double Whopper到機舖看人家賽Daytona。

商場內診所中午全關門

黃大仙中心沒有機舖,但有很多診所。中午時段,商場有很多人,偏偏,所謂醫療中心的一塊,所有診所通通關了門。這現象大家不覺得奇怪嗎?

「你呢個利世民,人哋醫生食個晏,姑娘休息吓,唔得咩?」肥孫tongue-in-cheek的好心腸。

世民又發覺,眾多診所中,以名醫蔡堅的診所,應診時間最短。「利世民,睇吓人哋蔡名醫,八點半就睇症,你都未起身。人哋收工嘞,佢又開工。」肥孫的觀察力真強。

「不過,公公婆婆下晝想睇症,咪唔可以幫襯蔡名醫?蔡名醫又話領匯啲租貴?點解集團式診所,反而應診長咁多?」我真心的問。

說時遲,那時快,電話響起。原來是地產Joe打來:「利生,荃灣有個豪宅盤,大業主六折放貨尾車位。實收租金千五左右,每個都係廿萬,有無興趣睇吓。」

車位租一對架車唔怕花

反正閒來無事,便和肥孫一起看看。到現場,發覺不少名車。還有許多業主,寬大的雙連車位,只放一架中型車。

「嘻嘻嘻,呢位車主,手車仲衰過你。」外號「西九拓海」的肥孫,最愛笑我的駕駛技巧。「睇真啲啦!呢度大把咁樣泊車嘅人。」我反駁。

這個豪宅,車位的尺碼不算細,如此浪費,絕非駕駛技巧問題。

地產Joe說:「呢度啲車位,好多都係一對對咁o架。富貴業主有幾架車,輪流泊。成對咁租,都係三千零蚊之嘛。你放架法拉利,畀多千零蚊,唔怕花嘛。」

哦,平租,明白了。

利世民
http://hkliberty.wordpress.com

No comments: