Pages

Monday, July 12, 2010

利字當頭:居屋邊夠天堂好?

利世民, 蘋果日報 (財經要聞, B15 2010. 07. 12)

「居屋都要百幾二百萬!」可能是八十後的讀者,在世民的部落格留言。

居屋價多少錢,世民當然知道。事實上,更好一點的居屋,在港島北岸,800呎左右的,作價近400萬呢。百多二百萬,難道都嫌貴嗎?還是他們覺得,免費更好?

「你唔好屈八十後!我冇話過唔畀錢,不過,依家實在太貴。你知唔知我蓄一世錢,都唔夠畀首期啊!」

搵工恐防也要父母代勞

600呎賣60萬,位處市中心,接連地鐵,好不好?問題是,這種超筍盤,排隊的人龍,由尖沙嘴到沙頭角來回幾轉了,你們會不會怕天時暑熱?還是要你們的爸媽代你們排隊呢?

By the way,上星期,在中環,世民在街上聽到了一段對話。一位嬸嬸和一位年輕人,估計兩人是同事。

年輕人:「你囝囝明年畢業,你會唔會介紹佢公司做?我覺得咁好公司,外面好難搵。」

嬸嬸臉上似有點似笑非笑:「等佢自己搵先啦,唔使咁急。」

年輕人:「外面公司,工作又辛苦。做錯又要俾人鬧。」

嬸嬸的笑容不見了,冷冷說:「等佢俾人鬧仲好啦。」

年輕人:「唔得架,俾人鬧得多,第日佢冇晒自信心,點算啊?」

聽完這二人的對話,我想:是否復建居屋,已經不重要。如果這一代的共識,認為找一份工作都要父母代勞,俾人鬧怕會打擊自信,要他們供樓,太現實了。他們要的,是天堂,是烏托邦。

利世民

http://hkliberty.wordpress.com

No comments: