Pages

Wednesday, February 24, 2010

撐政府推租金券!

孫柏文 - 獅子山學會研究部總監,AM730(投資M29-大明燈,2010.2.24)

逢周一、三刊出

今日,財政司長曾俊華將會宣布新一年嘅財政預算案。每年呢個時候,就會有好多人有好多要求,加開支、減稅等。

聽聞,今年甚至有啲「快閃族」壓力團體及議員(包括行政及立法),為縮細貧富懸殊距離,要求加稅!冇錯,講多次,係加稅!

點解我會叫呢啲要求加稅嘅團體及議員為「快閃族」?因為當政府一開口推政策,令輿論憤怒衝擊政府時,呢班人會快閃,唔會幫手護駕。

之前有冇試過?有。最佳例子,就係舊年「慳電膽」政策。如果大家有睇特區各大政黨嘅政綱,你就會知道,舊年「慳電膽」政策,其實係政府copy and paste公民黨政綱。大家又或者記得,綠色和平曾於07年試過闖入香港迪士尼,為米老鼠啲水晶吊燈換慳電膽。

咁當輿論因「慳電膽」政策憤怒衝擊政府時,呢兩個團體點?公民黨快閃,綠色和平直情話政府錯,因為慳電膽唔環保,要用LED燈。

對孫柏文來講,呢啲簡直係食碗面、反碗底,忘恩負義,正一反骨仔嘅冇義氣行為。

所以,當有「強烈要求」,政府推時你點都護駕,我雖未必一齊支持,不過絕對尊重。所以今日我呢個「強烈要求」,我一定撐到尾。

記得幾年前喺將軍澳某公共屋邨,有個患有自閉症嘅小朋友,喺屋企因火燭焗死。當時,係得佢未成年嘅家姐湊佢。原來,佢哋屋企先啱啱上樓,之前喺西九住,單位細又舊,不過,因為住喺祖父母附近,所以小朋友就由佢哋湊。點知,政府提供公屋單位,咁就搬咗,小朋友冇人湊。

計數。政府起公屋,淨係計建築成本,塊地當送,每單位都要六千幾蚊。租,就收番住戶千幾蚊。即係每單位補貼4,000元。我作為一個納稅人,忍唔住諗,我交嘅稅,當變成呢位葬身火海小朋友嘅房屋補貼,有冇變幫兇?

試問,有咩比政府使錢,不但幫唔到人,仲要害人更可悲?

錢,橫掂都要使。不如直接將4,000元變成租金券,俾人出去租合邏輯嘅地方,而唔係依家咁,學史太林利誘人住港版西伯利亞嘅天水圍。

當然,政府要每個租金券受益戶,每年做入息審查,一夠入息就要終止補貼,不過唔使驚,之後如果撈唔掂,可以再攞。亦同時訂立一個租戶18至65歲之間60期有彈性嘅月租補貼限制,嗰個月要就攞,唔要就唔使。

最後當然就學當年首次置業貸款計劃,任何參與租金券嘅人,宣誓永遠放棄公屋同清楚明白補貼有期數限制。亦要用攝影機拍低宣誓過程,等60期用完後,受益人唔可以跟住啲抽水議員同那些壓力團體,要求增加月租補貼期數。

曾司長,你今日推租金券,我一定支持撐到底!

作者為前石油業證券分析員。視股市為終身學習場所,不斷交學費。

No comments: